Jak reklamovat & Reklamační řád

Nakupujte na iPhoneLabu bez rizika a starostí. 


Vrácení do 14 dní

Nákup jste si rozmysleli? Nevadí! Pokud se rozhodnete, můžete zboží bez udání důvodu vrátit. 
  • Použijte asistenta níže:
  • Dostanete email s instrukcemi jak bezplatně telefon zaslat zpět na náš sklad (popřípadě prodejnu v Ostravě)
Podmínky vrácení

Výměna zboží do 31 dní

Zakoupený produkt se netrefil do vkusu a chtěli by jste radši jiný? U nás můžete bez starostí vyměnit zakoupené zboží za jiné! 
  • Použijte asistenta níže:
  • Dostanete email s instrukcemi jak telefon vyměnit za jiný model, barvu nebo kapacitu. 
Podmínky výměny
 

 

Reklamace:

Přes veškerou snahu a kontrolu se občas něco přeci jen pokazí. Ale nebojte, na všechny námi prodávané Apple iPhone máte odpovědnost za vady v délce 12 měsíců. Na ostatní nové zboží, včetně nových telefonů a veškeré příslušenství je odpovědnost z vad 24 měsíců od data prodeje. Abychom Vám úspěšně vyřešili reklamaci, je potřeba, aby byly splněny podmínky:

  • zboží musí být odesláno nejpozději v době, kdy se na produkt nebo službu vztahuje záruka nebo lhůta odpovědnosti za vady, zároveň musí prodejci oznámit odeslání elektronicky (mailem, nebo v reklamačním asistentu RETINO)
  • součástí reklamovaného zboží musí být veškeré příslušenství zejména nabíjecí adaptér a nabíjecí kabel, případně dárky dodané spolu se zbožím
  • zboží lze zaslat i v jiném než originálním obalu, pokud je zboží v tomto obalu dostatečně chráněno a nehrozí poškození při přepravě pokud chcete reklamovat iPhone, ten musí být odhlášený z iCloud a být v továrním nastavení
  • doporučujeme do balíku dát také vytištěný reklamační protokol RETINO, který Vám pošleme mailem, pomůže to urychlit celý proces
  • zboží NESMÍ být poškozeno, viz Reklamační řád článek 1, pokud je při kontrole prodejcem zjištěno jakékoliv poškození (mechanické, elektrické, tekutinou, nebo instalací neověřeného software nebo aplikací), je prodejce oprávněn navrhnout reklamujícímu cenu opravy a přijmout zboží jako placenou zakázku. Pokud reklamující nesouhlasí, bude mu vráceno zboží ve stavu, v jakém bylo přijato na reklamaci. Zboží bude odesláno zpět zákazníkovi nejpozději do 30 dní, od přijetí prodejcem
  • reklamující bere na vědomí, že pokud bude chtít uplatnit reklamaci na vadu u produktu, který je jakkoliv poškozen (například mechanicky poškozený displej), musí nejdříve prodejce vyměnit nezbytné části výrobku formou placené opravy. Cenový návrh, nezbytné části pro opravu poškození zákazníkem, formu úhrady a celkové náklady a další náležitosti může závazně reklamující a prodejce odsouhlasit v mailové komunikaci nebo v reklamačním asistentu RETINO. 

Vrácení do 14 dní bez udání důvodu:

Nákup jste si rozmysleli? Nevadí! Pokud se rozhodnete, můžete zboží bez udání důvodu vrátit. Vrácení se řídí mimo jiné také podmínkami, viz níže:

  • platí pro fyzické osoby nepodnikatele
  • Zboží bylo zakoupeno nebo objednáno na našem E-shopu
  • zboží musí být odesláno nejpozději do 14 dní od převzetí zboží a zároveň nejpozději do 5 kalendářních dní od podání žádosti
  • vrácené zboží musí být ve stejném stavu, v jakém bylo dodáno, nerozbalené a nepoužité. V opačném případě jsme nuceni účtovat poplatek dle zákona za jeho uvedení do původního stavu
  • zboží NESMÍ být poškozeno, v případě, že bude zjištěno poškození, jakákoliv neodborná manipulace nebo úprava produktu, je prodávající oprávněn naúčtovat kupujícímu veškeré náklady spojené s uvedením zařízení nebo produktu do stavu, v jakem byl prodán
  • Veškeré dárky a příslušenství dodané spolu se zbožím musí být vráceny společně s produktem, který chcete vyměnit
  • zboží lze zaslat i v jiném než originálním obalu, pokud je zboží v tomto obalu dostatečně chráněno a nehrozí poškození při přepravě
  • pokud chcete vyměnit iPhone, ten musí být odhlášený z iCloud a být v továrním nastavení
  • doporučujeme do balíku dát také schválenou žádost o výměnu zboží RETINO, kterou vám pošleme mailem, pomůže to urychlit celý proces

Výměna zboží do 31 dní:

Zakoupený produkt se netrefil do vkusu a chtěli by jste radši jiný? U nás můžete bez starostí vyměnit zakoupené zboží za jiné! Je potřeba splnit mimo jiné podmínky níže:

  • Jedná se o službu nad rámec povinností prodávajícího, o schválení nebo zamítnutí tedy vždy rozhoduje výhradně prodejce, který se, mimo jiné, dále řídí dalšími body tohoto seznamu
  • zboží musí být odesláno nejpozději do 31 dní od převzetí zboží a zároveň nejpozději do 5 kalendářních dní od podání žádosti písemně, mailem nebo v RETINU a zároveň schválení žádosti z naší strany
  • zboží, které chcete vyměnit, musí být ve stejném stavu, v jakém bylo dodáno, nerozbalené a nepoužité. V opačném případě jsme nuceni účtovat poplatek dle zákona za jeho uvedení do původního stavu
  • Veškeré dárky a příslušenství dodané spolu se zbožím musí být vráceny společně s produktem, který chcete vyměnit
  • zboží lze zaslat i v jiném než originálním obalu, pokud je zboží v tomto obalu dostatečně chráněno a nehrozí poškození při přepravě
  • pokud chcete vyměnit iPhone, ten musí být odhlášený z iCloud a být v továrním nastavení
  • doporučujeme do balíku dát také schválenou žádost o výměnu zboží RETINO, kterou vám pošleme mailem, pomůže to urychlit celý proces
  • vyměnit lze zboží pouze za jiný produkt ve stejné nebo vyšší hodnotě s doplatkem, nelze měnit za produkt s nižší hodnotou
  • výměna je jednorázová a váže se vždy na konkrétní produkt z objednávky, tozn. na danou fakturu lze uplatnit výměnu zboží pouze jednou a to na všechny položky z faktury
  • výměnou nevzniká nárok na prodloužení původní lhůty pro odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě
  • Uplatnit výměnu lze pouze u prvníh produkut, který byl zakoupen, ne na již vyměněný kus
 

Pokud chcete reklamovat produkt zakoupený na našem eshopu bez reklamačního asistenta, vyplňte prosím reklamační protokol (ke stažení ZDE) a zašlete nám ho v elektronické podobě na mail info@iphonelab.cz


 

REKLAMAČNÍ ŘÁD
pro prodej zboží

Reklamované zboží pečlivě zabalte a zašlete:
UNI HOLDING CZECH 2010 s.r.o.
iPhoneLab.cz - Lidická HQ
Lidická 881/37 

703 00 Ostrava-Vítkovice, Telefonní kontakt: 602 958 002 
Česká republika

 

Tento reklamační řád se řídí VOP.

×